Jeg har kigget lidt på hvordan vi oversætter PRECISE, der findes i fem
funktioner:

ERF.PRECISE -> FEJLFUNK (17 af 20), og ERF.PRECISE (3 af 20).
Excel-translator: ERF.PRECISE

ERFC.PRECISE -> ERFC.PRECISE (20 af 20). Excel-translator: ERFC.PRECISE

FLOOR.PRECISE -> GULV.PRECISE (15 af 22) og GULV.PRÆCIS (7 af 22).
Excel-translator: AFRUND.GULV.PRECISE

CEILING.PRECISE -> LOFT.PRECISE (20 af 22) og LOFT.PRÆCIS (2 af 22).
Excel-translator: LOFT.PRECISE

GAMMALN.PRECISE -> GAMMALN.PRECISE (20 af 20). Excel-translator:
GAMMALN.PRECISE

Det danske ord PRÆCIS bruges i 9 af de 104 strenge. Det udgår vel til
fordel for PRECISE?

Hvad med FEJLFUNK, der modsiges af både Excel-translatoren og vores praksis
med PRECISE?

Jeg synes vi skal følge Excel-translatoren, bortset fra FLOOR.PRECISE der
nok bør holdes som GULV.PRECISE

Venligst, David