Hector Oron (2010-05-10 19:10:47 +0200) wrote:

> [...]
>
> Que en penseu? Cal que ens coordinem? Algú més li preocupa aquesta situació?
> A mi, personalment, m'agradaria que tinguéssim una traducció en català.

Jo puc intentar posar‐la al dia, però no sé en quin estat es troba i quant
queda per traduir.  En qualsevol cas, he perdut el fil dels procediments que
cal seguir per a obtenir les fonts a traduir, les traduccions existents i com
pujar el resultat.  Si algú m’ho vol explicar o fer‐ho per mi, jo puc fer la
traducció.

Si quan tinga el material veig que no em donarà temps, ho diré ací.

Salut,

--
Ivan Vilata i Balaguer -- http://ivan.lovesgazpacho.net/