On Wed, 28 Aug 2002, Janusz A. Urbanowicz wrote:

> O problemy techniczne nie muszê nikgo pytaæ. Mam Google'a.
>
> Alex
> --
rece opadaja.ok skoro jestes taki guru...
powiem tak - czytac umiem, szukac umiem, ale na liste zapisalem sie po to,
aby czasem otrzymac gotowe, sprawdzone rozwiazanie - jak wszyscy chyba.
Ja o problemy techniczne pytam sie, to zaden wstyd, bo je miewam,
i zwykle otrzymuje jasne i czytelne odpowiedzi.Zwykle staram sie
odpowiadac tak samo.Twoja wypowiedz jest po prostu lekcewazaca.
marek191