marek191 wrote/napisał[a]/schrieb:
[Charset ISO-8859-1 unsupported, filtering to ASCII...]

> rece opadaja.ok skoro jestes taki guru...

Nie jestem, wbrew pozorom. Za to ty masz źle skonfigureowany czytnik.

> powiem tak - czytac umiem, szukac umiem, ale na liste zapisalem sie po to,
> aby czasem otrzymac gotowe, sprawdzone rozwiazanie - jak wszyscy chyba.

Ja też, problem jest taki że lista w takiej formie jak jest, kompletnie tego
zadania nie spełnia, bo od początku istnienia ze trzy postingi były w
zasadzie do czegoś użyteczne. Z czego co najmniej dwa to nie jest zasługa
listy bo to były rulesety do iptables. Jeden to było ogłoszenie apt-site'a z
paczkami.

> Ja o problemy techniczne pytam sie, to zaden wstyd, bo je miewam,
> i zwykle otrzymuje jasne i czytelne odpowiedzi.Zwykle staram sie
> odpowiadac tak samo.Twoja wypowiedz jest po prostu lekcewazaca.

Dla kogo?

Alex
--
C _-=-_ H Janusz A. Urbanowicz, stomil at jabber.org, PGP 0x21939169    *