On Mon, Jan 27, 2003 at 09:03:37PM +0100, Marcin wrote:

> [...]
> masquerading modules are available:
> http://www.coritel.it/coritel/ip/sofia/nat/nat2/nat2.htm
> http://netmeetingmasq.sourceforge.net/
>  I have not tested either of these modules.
> "
>
> jednak patchowanie kernela odpada. Nie bede zakladal nie wiadomo jakich
> patchy na kernel. Zbyt wazny serwer - jego security.
> "insmod ip_masq_netmeeting.o monitor_limit=40"
>
> bardzo dobre wytlumaczenie
> : http://netmeetingmasq.sourceforge.net/ip_masq_netmeeting.c
> ale niestesty ten nieszczesny modul do kernela :((((

Strasznie mi sie nie chce, pisze z pamieci ale dobra:

NAJLEPSZYM rozwiazaniem jest sciagniecie patch-o-matic z netfilter.samba.org
i zalozenie pacza h323_ip_conntrack (albo cos w tym guscie) nz zrodla kernela
jesli nie podobaja ci sie moduly (choc jesli dobrze poczytasz, to dojdzesz do
wniosku, ze samo usuniecie modulow nic nie daje (trzeba jeszcze odpowiednio
zabezpieczyc pamiec przed modyfikacja -> grsec)), to mozesz wkompilowac
to w kernel podobnie jak irc_conntrack i ftp_conntrack.

sposob wyprobowany

pzdr
koniu.