Witam,

Od razu na wstepie dzieki za pomoc
szczegolnie dla "Grzegorz Kusnierz" :)

> Zalezy jaka wersja kernela Cie interesuje:

wlasnie to zauwazylem :)

> Ponadto jest taki projekt co siê zowie OpenH323 Gatekeeper i który mo¿e Ciê
> zainteresowaæ - www.gnugk.org.

ale to chodzi raczej o stawianie serwera netmeetingu, czyz nie ?
a moze nie doczytalem ? (zrazilem sie tekstem jak zaczalem czytac bo
stwierdzilem ze to jest stawianie serwera net meetinga, a teraz zaczyna do
mnie docierac ze chyba nie zupelnie)
Moglbys po polskawemu przyblizyc chocby trzema wyrazami do czego on jest ?

> Chodzi³o mi o to, ze 'wy³±czenie' modu³ów w konfiguracji kernela nie jest
> wcale

ale to w przypadku gdy sa konta shellowe na serwerze... o ile dobrze
mysle...
Czy ma to jakis sens jezeli ludzie nie maja shella ?
No ew. bledy buffer overflow, hmmm....

>   If you say Y here, /dev/kmem and /dev/mem won't be allowed to

dzieki :)

A tak wogole to jest jakas konfiguracja tego ?
Zapakuje to do kernela i to wszystko ?
W tej wersji do kernela 2.2 bylo cos ale na ipfwadm (chyba).
A jak jest z 2.4 ?

--
Pozdrawiam,
Marcin.