Eh, mialo byc "spod" a nie "spox" :(((( glupia literowka.

Witam,

Na wstepie dziekuje za pomoc.
DNAT widze ze odpada. Nie mialem jeszcze "okazji" potestowac czy
faktycznie, ale skoro tak piszecie to pewnie tak jest.

Patch-o-matic oczywiscie znam i korzystam czasem, ale
o patchu z pakietu patch-o-matic nie wiedzialem,
spoxik :) popatrze dokladniej.

za to kombinowalem z innym (na razie czytam czytam ,,,, czytam)
mianowicie z :
http://netmeetingmasq.sourceforge.net/
i pliczkiem:
http://netmeetingmasq.sourceforge.net/ip_masq_netmeeting.c

Nie wiem co lepsze sourceforge czy patch-o-matic ?

Pytanie drugie:
> NAJLEPSZYM rozwiazaniem jest sciagniecie patch-o-matic z  netfilter.samba.org
> i zalozenie pacza h323_ip_conntrack (albo cos w tym guscie) nz zrodla kernela

http://www.netfilter.org/documentation/pomlist/pom-extra.html#h323-conntrack-nat
h323-conntrack-nat
o ile dobrze rozumiem ?

> jesli nie podobaja ci sie moduly (choc jesli dobrze poczytasz, to dojdzesz do
> wniosku, ze samo usuniecie modulow nic nie daje (trzeba jeszcze odpowiednio
> zabezpieczyc pamiec przed modyfikacja -> grsec)), to mozesz wkompilowac
> to w kernel podobnie jak irc_conntrack i ftp_conntrack.

hmm, raczej wkompiluje w kernel.
a moglbys mi rozjasnic nieco co trzeba by wlaczyc w GRSEC ? uzywam go,
jednak jakos nic mi sie nie rzucilo specjalnego na oczy szczegolnego co by
wypadalo wlaczyc extra dla tego patcha :(

I tak na zakonczenie:
macie jakies szczegolne doswiadczenia co nalezaloby przyciac i jak ustawic
ten modul by nie zrzeral zasobow systemu ? i przede wszystkim aby to bylo
BEZPIECZNE ?

--
Pozdrawiam,
Marcin.