On Sat, 31 Jan 2004, Janusz S. Bień wrote:

[...]
> Obecnie po awarii komputer wrócił z serwisu z wymienioną płytą
> główną. Jest to nadal ECS K7S5A, ale zamiast SiS 7012 mam teraz CMI65.
>
> Z nowym płytą pod Woodym straciłem dzwięk w xmms, ale nadal był w
> xawtv. Ciekawe, że pod Knoppixem (2003-11-19-EN) jest na odwrót -
> zarówno z OSS i Alsa: mam dźwięk w xmss i xine, nie mam dźwięku w
> xawtv (to nie jest głucha cisza tylko ,,biały szum'').
>
> Postanowiłem zastosować ,,ucieczkę do przodu'' i w Woodym wymieniłem
> kernel na 2.4.27. Rezultat okazał się najgorzy z możliwych: nie mam
> dźwięku w xmms, xine i xawtv (ale saytime działa).

Mam nadzieje, że nie instalował Pan jądra 2.4.27 ... bo takiego jeszcze nie
ma!

Jak rozumiem moduły są w jądrze. Tak myślę, że można sprawdzić wtyczki
wyjściowe programów. Gdzie jakie są poustawiane. Może coś się zmieniło przy
konfiguracji jądra?

Co do nowego jądra to można spróbować 2.6.1, ja mam i nie narzekam.
--
Wawrzyniec Niewodniczański      E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN       WWW:http://kicia.ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php

Odpowiedź listem elektroniczym