On Sat, 31 Jan 2004  Wawrzyniec Niewodniczański <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> On Sat, 31 Jan 2004, Janusz S. Bien wrote:

[...]

> [...]

Spróbowałem 2.6.0, bo taki jest dostępny w pakiecie. Niestety, jakoś
nie widzi swoich modułów, nie potrafi załadować input i
keybdev. Sądzę, że w wyniku tego system nie widzi myszy i w
konsekwencji nie wstają X-Windows. Nie wiem więc, czy na dźwięk
pomogło...

W czasie startu systemu pojawiają się różne komunikaty, które chyba
nie są zapisywane w żadnym logu. Pierwszy z nich to

        can't open /etc/mtab

co jest bardzo dziwne, bo taki plik istnieje.

> W katalogu /boot jest plik z configuracją jądra np. config-2.6.1
>
> Proszę sprawdzić czy zaznaczono tam coś takiego:
>
> CONFIG_SND_INTEL8X0=m

Jest, ale na razie jest to bez znaczenia - najpierw muszę doprowadzić
nowy kernel do stanu używalności.

Janusz S. Bień

--
                     ,
dr hab. Janusz S. Bien, prof. UW -  Uniwersytet Warszawski (Katedra Lingwistyki