On Sat, 31 Jan 2004, Janusz S. Bien wrote:

> Wszystkie programy są z pakietów, ja się w nich nie grzebałem.

O TO BARDZO WAŻNA INFORMACJA.
Proszę wszystkich tych, którzy korzystają z niesamodzielnie kompilowanych
jąder o pisaniu o tym od razu.

> Spróbuję to w pierwszej kolejności.

W katalogu /boot jest plik z configuracją jądra np. config-2.6.1

Proszę sprawdzić czy zaznaczono tam coś takiego:

CONFIG_SND_INTEL8X0=m

Na 90% to jest moduł odpowiedzialny za obsługę karty muzycznej w ECSie.
Ja mam tą płytę, moduły sobie pokompilowałem, ale do muzyki korzystam SB64
stąd nie jestem pewniem czy to na pewno ten moduł.

Jądro 2.6.1 z wbudowaną obsługą alsy.

--
Wawrzyniec Niewodniczański      E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN       WWW:http://kicia.ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php

Odpowiedź listem elektroniczym