En KL por wizard troviĝas agordilo: "Programo helpanta la uzulon agordi programprodukton aŭ operaciuman reĝimon".

La difino de wizard laŭ la New Oxford Dictionary of English estas simila sed pli ĝenerala: "wizard 2 (computing) a help feature of a software package that automates complex tasks by asking the user a series of easy-to-answer questions." t.e. helpa trajto de programaro kiu aŭtomatigas kompleksajn taskojn demandante al la uzanto serion da facilaj demandoj. Do ne nur por "agordi programprodukton aŭ operaciuman reĝimon".

Laŭ NPIV asistanto havas pli limigitan sencon: "persono kies profesio estas asistado". Se ni preterlasas la "stultaĵon de Redmond" (Tim) la homecon malaperas, ĉu ne?

Al mi ŝajnas ke helpanto estas pli taŭga.

Donald