Tim:

LaunchPad ja estas labirinteca, mi konsentas. La adreso, kiun vi
citas, estas por la baldaŭ eldonota versio de Ubuntu (t.n. "6.06
Dapper Drake"), kaj ni ĝis nun laboras pri la antaŭa versio (la
"5.10 Breezy Badger").

Ŝajnas evidente al mi, ke oni nepre kopiu ĉiun prilaboraĵon el la
antaŭa versio por la nova, sed tio ankoraŭ ne okazis por la nia. Mi
jam demandis kiam tio okazos (kun kopio al [EMAIL PROTECTED]) sed ne
venis respondo.

Eble ĉar oni nun febre preparas la aperon de "Dapper Drake".
Mi povas kompreni, se la energio ne sufiĉas por atenti niajn
petojn. Ĉiuokaze la Esperanta versio povos poste esti aldonita
al "Dapper Drake".

Ĉiukaze, eĉ se la Ubunt'uloj pretas enigi la esperantigitan OOo-on
en iun version de Ubuntu, laŭ mi ni devus klopodi mem kompili la
programaron kun niaj tradukoj. Tiel, ni povos komenci la
kontrollegadon kaj korektadon de la tradukoj, sendepende de aliuloj.

Nepre.

Krome, ni ne volas, ke uzontoj de OOo estu devigataj instali Ubuntu-
on antaŭ ol povi profiti de nia laboro. Estos nia tasko disponebligi
OOo-on por Vindozo, Makintoŝo (se eblas), kaj aliaj Linuksoj krom
Ubuntu.

Jes.

--
Bertilo Wennergren <http://bertilow.com>