Mi nek retrovis "skali" nek "skaligi" en PIV kaj kelkaj aliaj vortaroj, tamen
jes en ReVo.

Rim. por la tradukado:
En la angla ĝi estas kaj transitiva kaj netransitiva:
"the application scales well" = la aplikaĵo ĉe pligrandiĝo/pli alta ŝargiteco
bone kondutas / la aplikaĵo je diversaj skaloj bone funkcias. => skali / skaliĝi
"scale an image" = ŝanĝi la skalon de bildo. => skaligi / skali

Interreta serĉo donis al mi 13 ekzemploj de skalig- kaj neklara nombro de la
alia (interfero kun aliaj lingvoj).

Eble oni petu helpon ĉe la ReVo-dissendolisto.

Amike, Joop

      Die etwas anderen Infos rund um das Thema Reisen. BE A BETTER
WELTENBUMMLER!  www.yahoo.de/clever