Hola a tots,

Com que veig que, excepte els intolerants de sempre,
ningú no s'oposa a la utilització del català a la
llista, escriure aquesta resposta a les primeres
línies que vaig llegir de n'Alexandre al mail del
company Marc. I dic les primeres línies perque les
altres ja vaig passar de llegir-les. No és aquesta la
única a la que sóc subscrit i donat que el temps que
puc dedicar a les meves afeccions és limitat, com algú
més deia per aquí, quan veus la firma de qui escriu ja
pots descartar el que no interessa. Confesso que
sentia curiositat per les diferents respostes al mail
del Marc i per això vaig començar a llegir la de
n'Alexandre, però fill meu, sembla que li agradi
llegir-se a sí mateix i passo de empassar-me tot el
rotllo.
No fa gaire es parlava de que el valencià s'hauria de
considerar llengua ja que el poble Valencià així ho
considerava. I també algú va respondre que si als de
Mèrida se'ls ocorria un dia dir que l'H2SO4 ja no s'ha
d'anomenar àcid sulfúric sinó àcid flipondic, per dir
alguna cosa, doncs apa, a prendre vent la IUPAC, la
química i la mare que els va parir a tots que els de
Mèrida manen. Doncs, res ,a partir d'ara direm a en
Grimes, a l'Ethnologue i companyia que la denominació
dels dialectes a partir d'ara la donarà l'Alexandre.
Apa noi, comença a fer la llista.

I per la resta del mail, doncs això, infumable.

Joan Carles.