לא שאני כל כך אוהב את ביל גייטס ומיקרוסופט.
אבל אני לא רואה טעם להפגנה הזו.
צריך לעשות את ההפגנה אם כבר מול משרד החינוך.
ביל גייטס הוא לא האשם בהסכמים האומללים של משרד החינוך.
מי שאשם בזה היא מנכלית משרד החינוך ושרת החינוך.

אני אישית לא אבוא להפגנה ואני מקווה גם ששאר חברי העמותה ינהגו כמוני.

--
אורי עידן