הייתי בטוח שאחת מהמטרות המוצהרות של המקור זה להגיע לעמוד 21 של מעריב
אין לנו - "חנוני הלינוקס" את הסקס אפיל של בני ובמיוחד בנות הב.ס.ד  שיביאונו לאיזור הזה של היומונים בישראל ולכן הפגנות סהרוריות במשהוא שאנו מאמינים בו זו הדרך היחידה לעורר אנשים למחשבה נוספת
בעצם אנו בסה"כ מאמצים את דרך ההתנהלות המוצהרת שלך - של לייצר מספיק ברדק ורעש כדי שאנשים יתחחילו לחשוב פעמיים ולא יהיו שבויים בקלישאות הרגילות שלהם

ליאור