אלעד, גסות הרוח שלך אינה תורמת לקידום עמדתך. עם זה שגם אני מבין את הודעתה
המקורית של אורנה כמביעה תמיכה (אחרת, למה כללה את הטלפון של המארגן?), וגם אני
חושב שלא ראוי ש"המקור" תתמוך בה,

א) לא כל הודעת דוא"ל של חבר ועד מבטאת את עמדת העמותה. מותר להם לבטא עמדות
אישיות אפילו ברשימת התפוצה הזאת.

ב) הסגנון שלך אינו ראוי (ספציפית, הפסקה שאני לא מצטט).

ג) כן, אני חושב שכל הפגנה בעניינים שקשורים למטרות העמותה שווה הודעה ברשימת
הדיוור, ואני, לפחות, אשמח אם תודיע לנו על כל הפגנה רלוונטית שתדע על קיומה.

שי.

לענות