On Wednesday 03 October 2007, Ram-on Agmon wrote:
> שלום שלומי.
>

> נראה לי שאתה יכול להעביר את השינויים הדרושים לשחר, הוא יצור את הדומיין
> הוירטואלי או מה שצריך שם, עם הפניה לאיזו תייקיה שאתה צריך ומשם תוכל להמשיך

יש מספר בעיות עם הגישה הזאת:

1. אני רוצה לעשות זאת באופן הדרגתי - לשחזר יישום וו'ב, לבדוק שהוא עובד, ברגע
שהוא עובד לעבור ליישום הבא, וכו.

2. אני עדיין צריך אפשרות לשלוח סיגנל לאפאצ'י שיקרא מחדש את התצורה כדי שאוכל
להעלות דומיינים חדשים.

3. ישנם יישומים שידרשו הידור או בניית חבילות. (כמו היישום או שניים שכתבתי
בפרל)

4. זאת תהיה עבודה רבה בהרבה עבור שחר, ויקח זמן רב יותר.

5. זה עלול לדרוש מספר סבבים של תיאום ביני לבין שחר עד שהכל יעבוד כמו שצריך.

------

אם שחר רוצה ויכול, הוא יכול להסתכל בתצורה הקיימת של השרת הקודם. אבל, אם הוא
רוצה להעזר בי, אז הכי פשוט (מבחינתי ומבחינתו) שייתן לי הרשאות משתמש, ואני כבר
אסדר את מה שצריך תחת תחום האחריות שלי.

כפי שציינתי במייל הקודם, אני חושב שההתרשמות של שחר שאני רציתי "הכל או לא כלום"
לא הייתה בכוונה של קבלת הרשאות משתמש על, אבל יכול להיות שאני טועה.

> .
>

> האם הפתרון מקובל עליך? אפשר גם לתת לך קובץ קונפגרציה שתהיה לך הרשאת
> כתיבה אליו. אני בטוח שיש פתרונות יצרתיים בנושא.

אבל אני גם צריך דרך לרסט ("graceful") את האפאצ'י. אני גם צריך הרשאות מתאימות
לבסיס נתונים MySQL וכו וכו. ואם שכחנו משהו, אז אצטרך לפנות לשחר ולחכות שיסדר
לי עוד הרשאה נוספת.

> כפי שציינתי, כל פתרון שיאפשר לך להיות מעורב, מקובל עלי.

כן, גם עליי. אבל מתן הרשאת root היא הדרך הפשוטה ביותר. כל דרך אחרת רק תשים
מכשולים בדרכי וגם תטריד את שחר. אין לי כוונה לחבל בשרת. כל מה שאני רוצה הוא
להשיב את השירותים שרצו על אקסימו.

בברכה,

        שלומי פיש