Ram-on Agmon wrote:
> שלום שלומי.
>
> אני לא מצליח להבין את הבעיה.
הבעיה היא לא טכנולוגית. הפתרונות הטכנולוגיים קיימים, מוכרים לכולם, ואני
באמת חושב שאנחנו יכולים לוותר על דיונים טכנולוגיים איך לעשות דברים. נוסף
על זה, בעוד שבהחלט אני בד"כ בגישה שאסור לתת הרשאות סתם כך, ואני מצפה
לראות "הוכחת רצינות", הרי שאני חושב ששלומי בהחלט עבר את הרף הזה מזמן.

הדיונים פה הם דיונים עקרוניים. האם זה סביר להתקין תוכנות על שרת שלא דרך
מנהל חבילות (אני חושב שלא, שלומי חושב שכן), האם צריך לעשות סדר לפני
שמעלים הכל, האם יש צורך לצמצם שמות מתחם וכו. אני גם חושב שמי שמבקש עזרה
מהמקור צריך להיות גאה מספיק כדי להודות בקשר שלו עם המקור, ואין הצדקה
להסתיר את העובדה. אני לא בטוח שהבנתי את עמדתו של שלומי בנידון. צודק
שלומי כשהוא אומר שלמובן זה התכוונתי כשאמרתי הכל או כלום, ולא לסוגיה הצרה
של איזו סיסמה משתמשים.

אני אבהיר שוב. אין לי בעיה לסמוך על ההחלטות ועל הפעולות של שלומי. הבעיה
שלי היא שהמדיניות שאני רואה כנכונה והמדיניות ששלומי רואה כנכונה סותרות,
מה שאומר שזה לא פרודוקטיבי ששנינו נחזיק סיסמת root על אותה המכונה. אפשר
לנהל דיונים על מי צודק, אבל אני באמת חושב ששום דבר מועיל לא יצא מזה.

באופן אישי, אני חושב שהפורום שבו מתנהל הדיון הזה הוא כרגע רחב מידי. לא
איכפת לי כל עוד לא מתפזרים למקומות לא רלוונטים.

שחר