On Thu, Jun 09, 2011, Ram-on Agmon wrote:
> אתה זה שקרא לסטולמן בוגד. בלי מרכאות. סתם ככה, קם לו הר זק בבוקר ומחליט
> שסטולמן בוגד כי סטולמן לא עושה מה שהר זק מצפה ממנו.
> היושב בציון. זכותו להחזיק בדיעות עצמאיות, זכותו לפעול באופן שונה ממה שחבורת
> הכובשים הישראלים חושבת הוא צריך להתנהג. הצדק לא תמיד בצידנו, וברור שלא
> אלוהים ולא השמש לא זורחים לנו מהתחת. אז די. קבלו את זה שאנחנו טועים, קבלו את
> זה שהכיבוש הוא דבר מכוער ושכל אדם תרבותי מקבל בחילה מהאופן שבו ישראל רומסת
> את זכויות הפלסטינים. ולפחות אל תיבב כאשר מישהו זורק לך את האמת בפנים.

חבר'ה, אתם לא חושבים שקצת הגזמנו?

מילא דיון של יום-יומים על הפכפכותו ודעותיו של סטולמן, אבל הדיון הזה מתמשך
ומתמשך, וכבר מזמן מזכיר את סטולמן רק בדרך-אגב - ובמקום זה עוסק בדעות פוליטיות
פר-אקסלנס (הכיבוש רע, הכיבוש טוב... עוד מעט נתחיל להתדיין האם יש להחרים את
קיבוץ בית השיטה בגלל כיבוש מלפפונים...).

אם יש לכם מה להגיד על סטולמן או על ביקורו, על ה FSF, על תכנה חופשית, וכד',
אשמח לשמוע. אם יש לכם מה להגיד על הדעות הפוליטיות שלכם, על היהודים, הפלסטינים,
ואולי אפילו האם פול רביר צלצל בפעמונים (לבעלי האזרחות האמריקאית שבינכם),
בבקשה תמצאו לכם מקום אחר לדיון.

> (הממ... הא! עכשיו מישהו יבוא וישאל מה עם הטילים שיורים על שדרות. אז במקרה
> הזה, אני אענה רק למי שבאמת ראה קסאם עף בחיים שלו, כמוני למשל, כל השאר
> -בוגדים פחדנים שלא שירתו בקרבי :)

לדעתי זו גישה מתנשאת לדיון. בכל מקרה, נראה לי שלא הבנת את הכל העניין הזה
שקרוי "טרור" - הרעיון של שיטת הטרור היא להפחיד את כל האוכלוסיה על-ידי פגיעה
במיעוט קטן. זה שרובנו מעולם לא ראינו קסאם - וגם לא היינו על אוטובוס מתפוצץ
ואפילו לא ראינו את ה"לבן בעיניים" של אף מחבל, לא אומר שהטרור לא מפחיד אותנו.

וסתם לידיעתך, לא כל מי שלא שירת בקרבי הוא "בוגד פחדן". וכמובן, גם להפך - יש
לצערנו גם בוגדים ופחדנים שכן שירתו בקרבי. וכן, יש גם אותם אמיצים פטריוטים
ששירתו בקרבי אבל מה לעשות, לא יצא להם לראות קסאם עף.

--
Nadav Har'El                        |      Thursday, Jun  9 2011, 7 Sivan 5771