תכנה חופשית לא יכולה לבוא כנגד תאגידים מסיבה פשוטה, אין שום סיבה שתאגיד לא
ישתמש בקוד פתוח לצרכיו (ע"ע רדהאט), הם יכולים להרוויח לא פחות בעולם כזה וזה
גם יציב כלכלית יותר מאשר הגישה הסגורה של מיקרוסופט ושות'... (מה יקרה בעולם
בו אין קוד פתוח סטייל הסיפורים של אורי עידן ובו תיכנס תכנה בקוד סגור?).
תכנה חופשית לא ממש מפריעה לתאגידים אחרת חברות ענק לא היו תומכות בזה כל כך.
השליטה של התאגידים רק מתחזקת בגלל סיבות שלא קשורות לקוד פתוח או אידיאולוגיה
שלו כך שאני לא מבין מה הקשר לדיון הנוכחי, מה גם שזו לא הסיבה לבעיה שנוצרה עם
הפלסטינים ו-RMS