אז מקובל עליך שאדם יכול להיות בעד חופש התכנה אבל נגד שוויון זכויות אדם או
לפחות חופש הביטוי. אתה לא רואה את הסתירה ואין לך בעיה לדור עם אנשים כאלו
בכפיפה אחת בעמותה ולשתף איתם פעולה תוך עצימת עין? לפיכך, אתה בדעתו של רם
און, הדעה שאני החזקתי לגבי סטולמן עד לפני ימים ספורים. אני החלפתי צד, וכעת
אני מרגיש שסטולמן הגזים. אני בהחלט חושב שיש מצבי קיצון שבהם ההתנגשות בין
הדעות הפוליטיות חזקה מדי, וזה מקרה שכזה.