On Sun, Feb 12, 2012 at 11:32:54AM +0200, Ira Abramov wrote:

> באותה הצורה וייז. גם אם היה לי תוכנה של שרת, וכסף לשים אותה בענן מיחשוב
> כלשהוא, ומפה מספיק טובה להתחיל איתה (יש OSM של ישראל, לא?)

בטח.

> עדיין הייתי
> צריך להעביר כמה אלפים של משתמשי וייז למערכת החדשה לפני שדיוחי הפקקים שלה
> היו מספיק אמינים סטטיסטית בשביל שיהיה שווה להשתמש בה. ביצה ותרנגולת.

אתה מנסה להפוך את זה למושלם במקום למספיק טוב. אתה צריך למצוא נישה שבה
וייז לא מטפלת כדי להגיע לאותה מסה קריטית של נהגים.

> אבל אני מסכים שזה מאמץ שהיה שווה לעשות בגלל יתרונות שונים. העובדה שאפשר
> לבצע כריית מידע במערכת כזו, ולתת למשרד התחבורה פרטים מעולים על מסלולים
> פופולאריים ששווה היה להשקיע בהם בתח"צ ושאר יישומים לתועלת הציבור, שווה
> בשביל זה להמשיך לנסות לשכנע את וייז לפתוח מידע וקוד. הייתי שמח אם הפניה
> תגיע רשמית מטעם העמותה ואפשר יהיה לדסקס עם אנשי החברה רעיונות לחופש
> למשתמשים.

מקריאת הפסקה הזו עולה בדעתי שלא הייתי רוצה לכרוך את זה עם המידע שחברת
ווייז השיגה ונמצא במאגריה. אבל זו דעתי האישית.

--
Tzafrir Cohen         | tzaf...@jabber.org | VIM is
http://tzafrir.org.il |                    | a Mutt's