שלום ליאור,

On Sun, 24 Mar 2013 11:37:39 +0200
Lior Kaplan <kaplanl...@gmail.com> wrote:

> שלומי, החתימה שלך היא כמעט פי שתיים מתוכן ההודעה... לתשומך ליבך.

אינני יודע כיצד הגעת למסקנה הזאת. החתימה שלי היא בדיוק 8 שורות וכתבתי כ-40
שורות בגוף ההודעה. בנוסף, אני גם מעדיף שהחתימה תהיה ארוכה יותר כדי שלא לפגוע
בנגישות. ראה:

בכל מקרה, ייתכן שאתה חושב שקטעתי את ההודעה אחרי קו של מספר סימני מינוס ברצף ואם
כן זאת בעייה של G-Mail ותאשים אותם. הקוים האלה אינם החתימה שלה אלא מהווים הפרדות
(בדומה ל- <hr /> ב-HTML.

בנוסף, כרגע ציטטת את כל ההודעה הקודמת שלי שגם העלה את הכמות.

> לא הצלחתי להבין את מהות הבקשה - אתה רוצה שהעמותה תממן שרת
> שיריץ מערכת כלשהי, אבל לאיזה מטרה? מה זה נותן לחברי העמותה או
> לקהילה בישראל?

ראה את:

http://hamakor.org.il/pipermail/discussions/2013-March/004493.html

קרא את כל ההודעה, בבקשה.

אני לא מבקש מימון של שרת (= server) כי אם או תשלום עבור שירות שמישהו אחר נותן
תמורת תשלום, או לחליפין הרמת שירות דומה לזה רק אצלנו על שרת קיים. יש לי צורך
בדבר כזה עבור ikiwiki מפני שאני רוצה להרים מספר אתרים שמבוססים עליה הקשורים
לקוד פתוח ו/או תוכן פתוח. אני חבר העמותה, אבל לדעתי לקהילה הישראלית יש אופי
אנוכי (= selfish) משהו ורוב הפעילות שמרכזת העמותה - נהנים ממנה רק ישראלים,
והגיע הזמן לשנות את זה, כי זה לא גורם לנו להראות טוב.

בכבוד רב,

        שלומי פיש