שלום עמיחי:
אני יכול לעזור בעריכה מסמך כזה (ובהמשך אם הענין יתממש) בתחום ה-GIS :
  • איזה תוכנות קוד פתוח יש בתחום מערכות מידע גיאוגרפיות שאפשר לשלב בבתי ספר
  • התמעת השימוש ב- OSGeo Live * בלימודי גיאוגרפיה
  • החשיבות של Open Street Maps

* DVD מבוסס xubuntu עם כ-50 תוכנות קוד פתוח בתחום ה GIS, ומידע גיאוגרפי חופשי, להדגמות ולימוד.
   http://live.osgeo.org/en/index.html

בברכה, מיכה