PS. ještě doplňuji pár detailů :)

> 1) Provozujete někdo ostrý projekt v Dockeru ?
>>

> Ano.
>
> A ty, které v Dockeru nejsou, migrujeme do Dockeru, jakmile je potřeba na
> ně nějak sáhnout.

V Dockeru akorát neprovozujeme databáze a některé postranní procesy
(firewall, log management, monitoring).

> Taky nechápu otázku. Ale obecně je nesmysl cokoliv migrovat, když je
> jednodušší to vypnout/smazat/zrušit a vytvořit znovu.

"migraci" tady chápu jakože typu ze serveru na server.

"vypnout/smazat/zrušit a vytvořit znovu" samozřejmě za předpokladu, že to
"vytvořit znovu" máte zcela zautomatizované. A že architektura celé
aplikace počítá s tím, že některé její části chvíli nepojedou nebo naopak
pojedou víckrát vedle sebe. Tady už jsem ale od Dockeru hodně odbočil.

Podíval jsem se na ten Proxmox, na první pohled mi to přijde jako nějaká
modernější obdoba takových těch control panelů, případně jako krabicová
varianta Openshiftu. Možná by nakonec bylo lepší probrat, co vás páli při
vývoji a co se snažíte řešit, než pitvat jeden konkrétní nástroj (Docker).

PM

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CAK9Q5BR9H1TC46CV0319OsXmTmEttWB6VAa6oCCm3esx_H1Q%2BQ%40mail.gmail.com.