> 1) Provozujete někdo ostrý projekt v Dockeru ?

Ano.

2) Dá se říct že Docker plně nahradí Venv ?

Pro mne je snažší lokálně stále vyvíjet ve virtualenvu. Docker mám lokálně
rozběhaný, kvůli ladění, testování, experimentování,...

> 3) Zkušenosti s Dockerem jsou kladné nebo lze očekávat záludnosti ?

Kládné. Záludnosti jsou, ale všechno je to o zkušenostech a RTFM :)

> 4) Používáte Docker přímo v OS serveru nebo v nějakém virtuálním prostředí
> (Proxmox) ?

OS serveru.

> 5) Řešili jste migraci Dockeru jinam ?

Ne.

> 6) Používáte na produkci Kubernetes ke spokojenosti ?

Ano, velmi, velmi spokojen. Používáme Google Kubernetes Engine.

> 7) Konfiguraci Dockeru je vhodnější zahrnout do gitu nebo přes puppet ?

Konfiguraci jak docker images tak Kubernetes clusteru mám v gitu.

> 8) Používáte Docker pod Linux či pod Windows ?

Linux, MacOS

Díky za zkušenosti.

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/cbba535d-d636-41fe-906c-0227fac98cde%40googlegroups.com.