On Sun, Oct 28, 2018 at 10:11 PM Petr Messner <petr.mess...@gmail.com>
wrote:

> [...]
> tou síťovou částí. U klasických webových aplikací tuto roli hraje v
> podstatě load balancer, a ten vlastně taky obvykle bývá “mimo” (hlavně v
> cloudu).
>
> Python je na tohle použití super, mj. díky asyncio. Ale dá se to napsat i
> v C/C++ za použití libuv, zmq apod. a na to pak navázat v Pythonu.
>
> No a tu aplikační část bych dal klidně do kontejneru, ale tu “low-level
> síťovou část” bych spíš nechal mimo (klidně i na jiném VM/hardware).
>
> Tohle se vůbec nemusí týkat Stařenky, jen píšu svůj pohled na věc :)

Take to takhle delim na vstupni vs "aplikacni" cast, ja takhle hlavne resim
vstupy typu UDP kde je prvni super tenka vrstva ktera jen cte a preposila
do solidnejsiho uloziste (typicka kafka).

Vubec bych se ale nebal tohle vsechno bezet v dockeru, nemam rad michani
raw OS veci a dockeru a ani k tomu neni duvod, i databaze provozujeme v
dockeru, jen je potreba samozrejme ohlidat napojeni volumes aby to melo
primy pristup k disku a ne tu docker storage hybrid nad tim.

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CADoCwr1m-aG-A_Euivo15AOM2KjR_kBmkT7gvDXr86wtJtmBYQ%40mail.gmail.com.