pá 26. 10. 2018 v 8:35 odesílatel starenka . <staren...@gmail.com> napsal:

> Kdyz je to tady nakousli dovolim si OT dotaz :p
>
> Mam appku pres docker compose, je tam par imagu (appka se supervisorem,
> nginx, redis, postgres). Sem asi tupejsi, ale zatim se mi moc nedari pri
> deploy dosahnout zero downtimu, na kterej byl clovek zvyklej s
> uwsgi/unicornem. (image zbuildim  a pak stopnu pustim vsechno, ale vubec
> nakopnuti tech kontajneru je v radech sekund, coz mi pride uplne absurdni)

Rozděl to na samostatné docker compose, kde zadáš stejný network, aby na
sebe kontejnery viděly. Kvůli updatu appky nepotřebuješ restartovat ostatní
věci. A když bys chtěl fakt zero downtime, pusť appku dvakrát a
restartuj/updatuj její kontejnery nezávisle.

Není to tak sofistikované jako Kubernetes apod., ale na jednoduché věci
good enough.

> A druhej dotaz, jak to resite s redisem? Mam v nem data o ktery nechci
> behem deploye prijit (fronta jobu), ale prichazim.

Viz výše, nechej ho běžet :-)

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CAMmgUkPaN_6LDAU9DmeO1LwG%3DXNTXFM-%3DF41gPSSCqBvkHt2_Q%40mail.gmail.com.