Možná užíváním SQlite mám problémy o kterých ani nevím, ale mám ji na
webech u miniklientů s návštěvností třeba 30-100 lidí za den apod. Na
lokále, kde verzuji, nemám v DB prakticky nic, jde prostě jen o to pohodlí,
že když něco udělám blbě (teď jsem třeba našel ve starším projektu chybu
práce Django s migracemi), tak prostě hodim Discard na migrace, DB a jsem
“čistej”. Prostě pohodlí, nic neriskuji, alespoň a těchto mini věcech jsem
nikdy nenarazil na chybu.

Ale zpět k mému dotazu: jak tedy obecně pracujete s kódem vs DB? Jak se
vracíte v čase na DB na vývoji? A máte stejné migrace na ostrém i na
vývojovém prostředí? Opravdu umí Django tím migrate a názvem migrace “samo
a automaticky” změnit DB na stav v jakém skutečně byla před aplikací
následných migrací?

Díky.