Yksi Ambassadööri ja jokunen Selena minulla on varastossa. Pitäisi jossain
välissä tarkistaa niiden kunto. Luxorin asteikkomerkinnöissä on tyypilliseen
tapaan maalin irtoamista. Muuten taisi olla ok. Tarkoitus on pitkään ollut
laittaa näitä ja muita suurinpiirtein alkuperäiselle tasolle ja sitten tehdä
vertailuja.

73,s IJL