From: sers...@hotmail.com
To: dx@hard-core-dx.com
Date: Wed, 17 Jul 2013 19:48:45 +0000
Subject: Re: [DX] Fw:  Kokemuksia Wellbrook ALA-1530S+:sta?

Suositeltavia tapoja vaippavirran katkaisuun?

Parvekkeelta on n. 30 m maahan, eli pieni pulma saada ainakaan hyvää maata.
Kokemukset sähköverkon suojamaasta ei ole hirmu rohkaisevia. Vesiputkistoja en
ole kokeillut.

Yksi mahdollinen häiriöiden lähde minun tapauksessa voi olla myös n. 10 m
päässä parvekkeesta oleva puhallinmoottoreiden
taajuusmuuttajakäytön kaapelointi, jossa näyttäisi, että moottorikaapelin
vaippa on maadoittamaton.

489/SJP