Neure iritzia:

Itzultzaileek eta zuzentzaileek, nahi ezta ere, kasta bat osatu dute,
beren lanpostuak eta pribilegioak euskararen araugintza inork baino
hobeto ezagutzean oinarritzen dituena. Horientzat Euskaltzaindia eta
Hiztegi Batua beste jainkorik ez dago. Beraz, horientzat normala hau
da: "greba" HBn agertzen da, "huelga" ez; beraz, euskara batuz idazten
dugunean, "greba" erabili BEHAR DA.

Zorionez, aurreko hori gutxietsi gabe, beste irizpide batzuk ere erabil
litezke: komunikazioa, hurbiltasuna, hiztunen identifikazioa... Horiek
"huelga"ren aldekoago dira, kasu honetan, eta, beraz, zilegi egiten
dute zuk hartu nahi zenuen aukera.

X.