Ez dakitx bakarra izango naizen, baña nik neuk Ermua-Eibar(Azitain) bidia azkenengo astetan lau-bostbat bidar ein dot, pagau be tarjetiakin ein dot, eta neri behintzat, ustez, ondiok ez doste ezer kobrau ¿...? Mikel Lizarralde writes:
Leire, idatzi DV-ko mirillara, hori da herri honetan reklamaziñuak jartzeko
bide eraginkorrena! 2008/10/20 leire narbaiza arizmendi <[EMAIL PROTECTED]>
Errezoia dakazu.
Guk autopistaz egin genduan zati hori ikusteko zelan zoian asuntua.
Zeiñeri, erreklamau gaiñera, 52 zentimuok?
leire 2008/10/20 Gari Araolaza <[EMAIL PROTECTED]>
2008/10/20 leire narbaiza arizmendi <[EMAIL PROTECTED]>:
> Neri moduan jente askori. Ez dittu 52 zentimuak erreklamauko, baiña
oinguan
> be guzurretan dabiz Eta iñork ez badau erreklamatzen, guzurretan jarraituko dabe.
Asteburuan ere entzun dot ez dagoela pediatrarik eta haren ordezkorik
ere ez anbulatorixuan. Gure lagun batzuk umia gaixorik eta azkenian
Mendarora joan ziran urjentzixetara: "Bai, gure semiana ez da
presazkua, baina mediku batek ikusteko aukera bakarra da hona
ekartzia". Erreklamau zeben? Ez.
Pediatra faltan aurkitzen dan guraso bakoitzak keja jarriko balu bihar
dan moduan, zenbat denboratan beteko litzake kejen kajoia? Leire, zuk zer izan nahi dozu? Oilua ala arrautzia?
Gari

arkitetua