Ez dakit loturarik izan dezakeen:

Bidegik %75eko deskontua egingo dio Eibarko Udalari (ez zait bidezkoa
iruditzen Corteinglesak guk baino merkeago ordaintzea astopista, baina
horrela akordatu dute).

0,52ren %75= 0,39 euro

Alegia, 0,52-0,39= 0,13 kobratzeko

Bizkaiko zatiaren 10 zentimoak eta beste 3 zentimo Eibarko Udalari kobratuko
dizkio (gero honek Corteinglesari erreklamatzeko). Baina, de primeras,
Eibarko Udalak ordainduko dio Bidegiri zati bizkaitarra eta beste 3 zentimo
horiek.

%75 hori Bizkaiko zatia ordaindu ahal izateko izango ote da, ala zerikusirik
ez duten datuak dira?
josu.