  From: Luistxo Fernandez
  To: Eibartarrak zerrenda
  Sent: Thursday, October 17, 2013 6:53 PM
  Subject: Re: [eibar] Kindlerako hiztegiak

  2013/10/17 Mikel Elorza <gri...@armiarma.com>

    (...)
    Baina hala ere jarraitzen dut pentsatzen trastearen "itxikeria" handiegia
dela, eta alderdi negatibo horrek gainditzen dituela positiboak. Liburuak
soilik gailu horretan irakur daitezke, ez dauzkazu zuk ez badituzu askatzen
(adierazgarria eman duzun lotura, "como liberar de la prision de Kindle"),
besterik eskuratzen baduzu --Susakoak adibidez-- programa baten bitartez aldatu
behar... Guri idatzi izan digute erosle batzuek, gure ebookak erosi eta gero
beraien Kindlean ezin zituztela irakurri esanez. Eta guk azaldu behar zer
gertatzen zen. Jende guztia ez baita teknologikoki hain alfabetatua.

  Elkarrekin alderatuta, Susakoek Kindle-dunen merkatuan daukazue abantaila
konpetitiboa, nire ustez. DRM falta medio dela, jakina.

  Sustatun ere kopiatu dugu Asierren artikulua
  http://sustatu.com/asarasua/1382009570