> horrek ze esan nahi du? lehen mailako propaganda elastikoan hori izango
> dela, Udalak pagatua?

iaz zerrenda honetan diru kopuru eta epe okerrak erabili ziren.

Eta honetan ere nik ez dakit kontratuak lehen mailara igotzeagatik "letra
txikia" duen, baina kontratuaren arabera, zehazki 48.347,11 euro (+BEZ)
ordaindu beharko dio Udalak Eibar KEari, 2014-2015 denboralidarako.

Iaz postazerrendan aipatu genuen publizitate kontratu hori 161.157,02
eurotan (+BEZ) zen, 3 urte eta 2 denboraldirako.

Beraz,printzipioz bai.

hemen kontratoa:

http://www.contratacion.euskadi.net/w32-1084/eu/contenidos/anuncio_contratacion/expjaso3069/eu_doc/adjuntos/resolucion_definitiva1.pdf

Baina, hipotetikoki horrek ez du esan nahi, eskaitza hobeak baldin baditu
noski,  kontratua apurtu, Udalari indemnizatu, dirua itzuli, eta Eibar KE
beste publizitate bat jarri ez dezakenik  ... diot nik.

eneko