Leire, emon beste aukera bat Martutenei. Milaka gauzen liburu bat da. Nik
oso gustura irakurri nuen. Eta bai, denbora hartu behar da, 40 ordutik gora
bai.

Joseba Gabilondorendako Megaebento bat. Bere berbetan "oraindaino idatzi
den euskal eleberririk garrantzitsuena da; kanonaren ardatz berri izatera
deitua dagoen liburu *primu inter pares*a dugu". Aipu hori atera dut *New
York-Martutene* liburutik.* New York-Martutene Euskal postnazionalismoaren
utopiaz eta globalizazio neoliberalaren krisiaz. *

Iban

leire narbaiza arizmendi<txarg...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2015(e)ko maiatzak 20 11:29):