eta holako publireportajiak,

1.- ordaindu eitten dittu bezeruak? (Mercadonak, kasu honetan)
2.- edo hori bez: nahikua da prentsa-ohar bat hedabidietara bialtzia, eta
kazetarixak zuzenian argitaratzen dau, alperriko lanik hartu barik.

a.

Iban Arantzabal<iarantza...@goiena.eus> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
irailak 1 09:50):