Ez.

Hedabide bakoitzak kobrau egitten jok. Bakoitzak modu batera eta prezio
batian (irismenaren arabera, markaren garrantzia...: azken baten
tarifak-eta). Hedabidiak "tragatzen dabena" dok publierreportaje hitza ez
jartzia. Eta hori eskaera irmua dok Mercadonatik, El Corte Inglesetik,
Eroskitik... Eta beste hainbat eta hainbat gremiotatik.

Europa Pressek be, kasu honetan, bere zatixa jasoko jok Mercadonatik.

Iban

Asier Sarasua<asara...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
irailak 1 10:24):