Animo, Marijo, lektura on.

Banoia kazetaritzaz gaindi ematen ditugun zerbitzuetako baten bilera daukat
eta. Dena modulitoak eta laguntza balitz...  :-)

Laburtuta: hemen, zoritxarrez edo onez, kazetaritza bakarrik ezin dogula
ikuspuntu moduan euki (eta ikuspuntu hori eukitzea baztertu be ez, sekula).
Nire lekutik holan bizi dot.

Egun bero on.

Iban

marijo deogracias<marijo...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko