> Message: 1
> Date: Thu, 1 Sep 2016 13:18:30 +0200
> From: Iban Arantzabal <iarantza...@goiena.eus>
> To: Eibartarrak zerrenda <eibartarrak@postaria.com>
> Subject: Re: [eibar] Mercadona
>
> marijo deogracias<marijo...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
> irailak 1 13:02):
>

> Nork eta nora salatuko ditu DV eta Noticias eta Mercadona?
> >

> Nik ere, unibertsitatean-edo banengo, galdera moloi hori egingo nuke.

"moloia"?! unibertsitatean-edo nagoenez, antza, txarraren eta onaren
gainetik, zentzu "onian" hartuko dot.

> Baina nagoen lekutik okurritzen zaidana da:  Nork ordainduko ditu
> kazetariak?

Debaldeko euskal komunikabideetan ari diren kazetariek badakigu
publizitatetik eta araututako laguntza publikoetatik kobratzen dutela.

> Hedabideen krisi bortitza, egunkariak isten, publiaren negozio eredua
> iraultzen... eta jar dezagun jendea salaketak egiten? Ez dakit, ez dakit.
> Zalantza asko.

Euskal hedabideen Behategiaren egitekoen artean horrelako gauzak aztertzea,
jarraipena egitea eta  behar denean salaketa egitea ez da aurreikusten?

Bai bai, badakit eztabaida konplikatuan sartzen naizela etab. Bai. Baina...
> ohiko jarduna da aspalditik...
>
> Eta lehen esan dudan moduan, euskarazko (lehen euskal esan dut, baina gauza
> bera da niretzat) hedabide askok egin dute (dugu)...
>
> Iban

Ala, banoa "Eguneko prentsa idatzia Gipuzkoan. Medioen eta laguntza
politiken erradiografia" ikerlana leitzera; ea zerbait okurritzen zaidan,
galdera "moloiez" gainz.

Marijo, erretxina (barkatu, baina holatxe urten dozt, Iban).

M.