slm arkadaşlar

FreeBSD 6.0 release kullanıyorum.

yapmak istediğim /oldbackup/ dizini icindeki files belli surelerde silmek
bunun icin scheduled tasks olarak freeBSD'nin cron programını kullanıyorum.

yapdığım islemler

#mkdir /gorevler
#cd /gorevler
#vi oldbackupsil.sh

ve dosyanın içine aşağıdaki 2 satiri yazdım
#!/bin/csh
rm -r /oldbackup/*

yeni bir crontab dosyasi oluşturdum

#vi isler

icerisinde  aşağıdaki 2 satiri ekledim

#Her 3 dak. bir /oldbackup/ dizinindeki files siliniyor
*/3 * * * * root /gorevler/oldbackupsil.sh

daha sonra crontab file yuklemek için aşağıdaki ifadeyi yazdım.
#crontab -u root isler

testing

#/etc/rc.d/cron start
cron already running? (pid=466)

cron programının çalıştığını aşağıdaki ifade ilede anlayabiliriz pid 466

#ps -aux | grep cron
root 466 0.0 0.1 1312 1032 ?? ls 1:57 PM 0:00.01 /usr/sbin/cron

#crontab -l
#Her 3 dak. bir /oldbackup/ dizinindeki files siliniyor.
*/3 * * * * root /gorevler/oldbackupsil.sh

birde

#vi /var/cron/tabs/root

dosyanın ilk satırı
#/gorevler/isler installed on Fri Jun 9 14:50:37 2006)

ama dosyalar /oldbackup dizininin içinden silinmiyor. nerede hata yapıyorum shell script mi yoksa başka bir şey mi

yardımlarınız için şimdiden teşşekkurler.
Herkese FreeBSD gunler dilerim.

Cevap