Kerem bey

        Öncelikle windows un hızlı kurulmasından bahsettiğim olay sadece
basit ve hizli recovery olayı idi,"not: bu virgul orhan arkadaşımız
için :P"ikinci olarak galiba beni yanlış anladınız çünkü ben windows u
asla
savunmuyorum sadece yontemler farklı olsada disk image olayının, "not;orhan
kardeş burda virgul kullaniliyomu bilmiom ama koyuverdim işte.." daha basit
olduğunu söylemekti verdiğiniz örnek ler için çok çok teşekkürler ve
saygilar...

                                                  <FreeBSD rulaz...>

"note : *yukarıda tek tuk kullanılan noktalama ve parantez ler tamamen orhan
beyin dikkatine olup, noktalama işaretlerinin bütün yasal haklarını
kendisine bağişliyorum..."*

Cevap