Merhabalar,

Orhan Beyin elestirisine karsi takindiginiz tavri hic
begenmedigimi belirtmek isterim. Sizden kibarca bir
ricada bulunan birisi ile dalga gecer havasinda bir
uslup kullanmak bu listenin bunyesine pek de uymayan
birseydir.

Belirtmek isterim ki daha once yazmis oldugunuz tek
blok mesajlari okurken ben de oldukca zorlandim.

Bu listenin bir ozelligi oldugunu dusunuyorum.. Buna
bircok uyenin de katilacagini sanirim; bu liste
gereksiz mesajlarin pek olmadigi bir liste. Mesajlarin
yüzde yüze yakin bir oranda yararli bilgiler iceriyor
ve bu nedenle tum mesajlari sonuna kadar okumaya
calisiyorum. Sizin mesajinizi okumaya calisirken
inanin gozlerim yoruldu. Orhan Beyin mesajini okuyunca
hislerime tercuman olmus diye dusundum. Sizin tepkiniz
ise beni hayal kirikligina ugratti dogrusu.

Turkce'nin ilk ve orta ogretimde sinifi gecmek icin
ogrenilip sonra unutulan (Universitede biraz
hatirladiktan sonra) sadece bir ders olmadigini
ogrenecegimiz gunler gormek umudu ile..

Saygilarimla..