merhaba,

Bir kernel'i gecici olarak yuklemek mumkundur. Sistem bir defa onunla
aciliyor sonra eski kernel ile. Eger o acilista kernel i test ettiniz
begendiyseniz bu defa kalici olarak onu kurabiliyorsunuz.

Bu bilgilerin detaylari baskiya hazirlanan kitapta var.

Ancak make world freebsd ye yeni baslayan birisinin ilk ugrasacagi konu
degildir. Sizin icin riskli bir islem oldugu dogrudur. Ancak biraz
FreeBSD ortami tanidiktan sonra denerseniz cok fazla riskli olmadigini
goreceksiniz.

Adim adim.

selamlar...

not: maillerinizde yalnizca sorunuzu ilgilendiren bilgilere yer verin.
yorum veya ilgisiz bilgilere yer vermeyin. aksi halde sorunuzu
yanitlayacak kisinin isini zorlastiriyorsunuz.

Baris Simsek

+ http://www.enderunix.org/simsek    http://www.endersys.com     +
+ EnderUNIX SDT @ Tr                 Endersys Consultancy Ltd.   +
+ simsek ~ enderunix.org             baris.simsek ~ endersys.com +
+ Volunteer, Software Developer      Director                    +