O Mércores, 22 de Xullo de 2009 13:32:11 Leandro Regueiro escribiu:
> Pois non sei como demo fixen eu que eliminei os paquetes dos
> correctores todos, mantendo o language-support-gl e meténdolle os
> ficheiros do hunspell. En todo caso eu pensaba que xa se arranxara o
> do paquete do hunspell, claro que non en Debian stable ou en versións
> antigas de Ubuntu.

En Debian, xa hai un paquete hunspell-gl-es, efectivamente había un problema
co asunto, pero un tal miguel (non sei cal deles), fixo por comunicarllo a un
dos desenvolventes de Debian, no entanto, na área «Galician environment» o que
se contén é aspell-gl-minimos. (en Tarefas->Localización).

Responderlle a