O Mércores, 22 de Xullo de 2009 21:36:21 damufo escribiu:

> Se non me erro, quen contactou iso fun eu (finais de novembro de 2008),

ostias, pois agora creo que xa fago memoria, efectivamente, debiches ser ti!

> e foi con Agustín Martín (debian) quen me comentou que el empaquetaría o
> dicionario e para futuras versións a cousa iría corrixida, non sabía da
> existencia de dito corrector, so coñecía o de mínimos. Penso que tamén
> contactou con mancomún se mal non lembro non sei en que quedou a cousa.

O paquete hunspell-gl-es que actualmente está en testing fai referencia na
descrición a mancomún como fonte.

O que habería que facer é que en Tasks->Localization->Galician
environments/Desktop, o dicionario que apareza sexa ese, e non o de aspell, e
non sei se algo máis.

Responderlle a