> Gustariame ter documentos audiovisuais para contrastar esa clara
> mentira. Eu non escoitei nada diso.

home, creo recordar que expresei (daquela maneira peculiar miña) que a gl-
comunidade somos tradutores + mancomun+ empresas; que pensaba que o modelo
galego era bo e axeitado e polo tanto replicable; que na comunidade se
cometeran erros dos que deberíamos aprender; e que se celebraron os g11n que
axudaron á comunidade en varios aspectos. Entendo que isto é traducible a
dicir que é a relación tradutores/macomun-xunta é, polo menos, _cordial_.

> Estou en modo "tocar o carallo"

yep, a little bit ;)