> Despois de marear un pouco aos desenvolvedores parece que aquí había un
> bug. Esta cadea pasou a :
>
> Audible Input Feedback

Para propoñer a miña tradución guieime polo comentario para os
tradutores, e os cambios que lle fixeron á cadea ainda se axustan
mellor á tradución que propuxen, penso eu. Eu sigo pensando que é algo
ó que fan no Tuxpaint (programa de debuxo para pequerrechos) cando
introduces algún texto (cada vez que premes unha tecla oes o ruido
equivalente a premer unha tecla nunha máquina de escribir).